MatadiSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiUntuk apa itu

  • masa pelepasan:2024-03-15 16:01:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:293
  • Penerangan pantas:

    Matadi,Syarikat pengubah jenis keringApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di t

Kandungan artikel

Syarikat pengubah jenis kering

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

MatadiPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV,MatadiPenukar jenis kotak pengubah jenis kering, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Al QurayyatBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Selepas ujian,MatadiPengubah ujian jenis kering, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.


MatadiSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiUntuk apa itu



Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan semakin kecil resistensi, dengan kata lain,MatadiScb10 dry type transformer, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Keperlukan pemeriksaanPasukan pengubah kuasa

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.


MatadiSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiUntuk apa itu



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Pengurusan jujurBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

MatadiSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Menurut keadaan retak

MatadiMaklumat produk lain
  • BojnurdPengubah jenis kering 1250kvaPenghapusan karat dalaman dan luaran, penyelenggaraan, anti kara

    BojnurdPengubah jenis kering 1250kvaPenghapusan karat dalaman dan luaran, penyelenggaraan, anti kara

  • BergamoPlatform angkat hidraulik lif bergerakPerhatian industri yang tinggi

    BergamoPlatform angkat hidraulik lif bergerakPerhatian industri yang tinggi

  • BergamoPaksi penerbangan tetap hidraulikFokus pada pembangunan

    BergamoPaksi penerbangan tetap hidraulikFokus pada pembangunan

  • AbonyBridge Mobile Boarding BridgeBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar

    AbonyBridge Mobile Boarding BridgeBerkongsi cara pembangunan dengan pengedar

  • AbonyJembatan pengangkutan mekanik bergerakJenis mana yang boleh dibahagikan kepada

    AbonyJembatan pengangkutan mekanik bergerakJenis mana yang boleh dibahagikan kepada

  • AbonyScrew jenis lif rumah tanggaPeningkatan harga pada akhir Oktober masih dijangka

    AbonyScrew jenis lif rumah tanggaPeningkatan harga pada akhir Oktober masih dijangka

  • VaraminPengubah jenis kering 1250kvaCara mengatasi kegagalan

    VaraminPengubah jenis kering 1250kvaCara mengatasi kegagalan

  • GorinchemPlatform angkat hidraulik manualApakah masalah kegagalan biasa

    GorinchemPlatform angkat hidraulik manualApakah masalah kegagalan biasa

  • segera:Peringatan: Maklumat MatadiSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiUntuk apa itu memberi anda MatadiSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiUntuk apa itu oleh syarikat kami, perkhidmatan MatadiSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiUntuk apa itu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MatadiSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiUntuk apa itu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MatadiSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiUntuk apa itu. MatadiSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiUntuk apa itu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MatadiSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasiUntuk apa itu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!